Etsimmme joukkoomme, Mikkelin tehtaalle 

Taloushallinnon asiantuntijaa

Tarjoamme kehittämiseen, jatkuvaan parantamiseen ja innovatiivisuuteen kannustavan työtehtävän ja -ympäristön kasvavassa tuotantoteknologian yrityksessä.

Tule mukaan kehittämään toimintaamme kanssamme! Tervetuloa osaksi Casemet-tiimiä! #CasemetTeam

Tehtävän kuvaus:

Työssäsi vastaat Casemet-konsernin päivittäisistä taloushallinnon tehtävistä ja raportoit suoraan konsernin talousjohtajalle. Työtehtäviisi kuuluvat kirjanpidon ja taloushallinnon moninaiset tehtävät, kuukausiraportointi sekä avustaminen tilinpäätöksissä. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa työn sisältöön ja kehittää toimintatapoja yhdessä tiimin kanssa. Emme etsi perinteistä tilitoimiston kirjanpitäjää, vaan innostunutta ja proaktiivista asiantuntijaa, jolla on vahva halu kehittää ja kehittyä taloushallinnon tehtävissä sekä rohkeutta tuoda uusia näkökulmia tiimiimme. Lisäksi työnkuvaasi kuuluu vastuullisuusraportointiin liittyviä tehtäviä ja pääset mukaan kehittämään tekoälyn hyödyntämistä yrityksessä. Tulet vahvistamaan asiantuntevaa HR- ja taloustiimiä.


Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä
  • kirjanpitolain ja -asetusten sekä verotus- ja raportointiprosessien tuntemusta
  • ennakoivaa ajattelutapaa, analyyttisuutta, kehittävää työotetta ja kykyä viedä asioita maaliin
  • hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
  • Lemonsoftin, Power BI ja Finazillan tuntemus katsotaan eduksi
  • motivaatiota ja intoa jatkuvaan kehittämiseen
  • soveltuva koulutus (AMK) sekä sujuvaa englannin ja suomen kielen taitoa (suullinen ja kirjallinen)

Tarjoamme hakijalle:

  • vakituisen, toistaiseksi voimassa olevan työsuhteen
  • laaja-alaiset työtehtävät dynaamisessa tuotantoteknologiayrityksessä
  • innostavan ja positiivisen työilmapiirin
  • mahdollisuuden osaamisen laajentamiseen ja kehittämiseen
  • kannustavan työympäristön sekä työkavereiden tuen
  • hyvät työsuhde-edut, mm. e-passi/työsuhdepolkupyörä, laaja työterveys ja mahdollisuus hybridityöhön
.

Rekrytointikumppanina toimii Go On Mikkeli ja lisätietoa tehtävästä ja rekrytointiprosessista antaa Go On Mikkelin asiakkuuspäällikkö Taru Ursin, taru.ursin@go-on.fi, 040 758 3487 9886.

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 25.8.2024 mennessä oheisen linkin kautta. Hakemuksia alamme käsittelemään jo hakuajalla. Työ alkaa sopimuksen mukaan syksyllä 2024.